Monday, October 18, 2010

penat.sehari


jam sudah 3.06 petang.

today is monday, a lot of people called it..Monday Blues...but not for me because, our working day started on Sunday..huhuhu..seharian di pejabat ni buat persiapan untuk external examiner. dari buku aturcara, backdrop, table, segala-galanya.

tapi Alhamdulillah, sangat bersyukur kerana bersama dengan rakan-rakan ofis yang sangat memahami betapa panik dan kritikalnya segala tugas yang perlu di selesaikan secepat yang mungkin, so kesempatan ini aku nak ucapkan banyak-banyak terima kasih to all from my SM, En. Wan Zul, then my boss, En. Mansor, my manager, Datin Maimon also Mr. Hamdan ( kejap ade kejap tak ada ), Kak Aida, Kak Serimah...you all semua sangat baik dan sangat membantu saya...Opss..lupa lak lagi seorang..nama dia Bazilah a.k.a Buzz...gadis ini sangat garang dengan saya...apapun..thanks again ya.

Petang ni masih ada kerja nak diselesaikan, by anyway still waiting if my boss ..huhu...kerja memang penat + memenatkan...tapi satu pengajaran yang sangat berguna aku dapat hari ini, make sure if you want to review apa juga yang you dah buat, make sure yang check adalah orang lain, bukan you sendiri, sebab mindset you already set dan confident kata yang itu betul. So sorry to all, my mistake tadi, salah jawatan, salah quote IPTA Professor tu, syukur juga Prof itu cool, walaupun aku assumed dia hurt sikit.

Pesan ilmuan, kesilapan yang berbeza itu biasa dalam hidup, tetapi kesilapan yang sama dalam hidup adalah suatu yang sia-sia.

Terima kasih kerana memenatkan saya hari ini.
Biar penat untuk pembelajaran dalam hidup.

arjuna.malaya.4.29pm

1 comments:

hamdan s said...

buzzzz buzzzz garang

Post a Comment

really appreciated your comments. thanks a lot