Monday, October 25, 2010

baik.baik.saja.

sudah lama tidak menulis.
sebab ?

1. kerja semakin bertambah, terutama time-time selepas examination ni.
2. idea ada, cuma semangat tak ada.
3. sebab ada PC games yang paling 'passionate' a.k.a memberahikan..iaitu PES 2011.

apapun, aku tetap akan terus menulis, sebab ini adalah naluri aku. segala yang telah terjadi, menjadi sejarah. maka sejarah itu boleh menentukan, manakah kita berada sekarang. 

sudah jam 3.00 pagi, duduk bersama Arez di McD Kuala Terengganu, hanya ada 5 orang termasuk kami.

pagi tadi, aku datang awal, seawal jam 7.20. kereta aku yang ke tiga ada di parking new admin, heh..hari ini aku cukup tenang, sebab aku nak tengok, gadis bernama Buzz tu dah cool ke belum. Tension kerja rasanya.

pagi ini juga aku ada kursus singkat iOPi Tools Down Day, yang mana, Knowledge Management nak setiap CIA refresh balik apa yang di pelajari, huhu...actually, a lot of things about KM i in-out,get-lost, huh..yang paling menarik, aku dapat signature special from my big boss, GM INSTEP sendiri, semangatlah aku untuk membaca buku yang di hadiahkan oleh OPI team. Thanks a lot ya!

esok pagi ada meeting examination, need to prepare some kind of documents, actually, semua dah ada, tinggal nak present kat committee je. heh. ni cuma nak check-list.

Alhamdulillah, Allah permudahkan pelbagai urusan aku hari ini, syukur.
Harap esok-esok..akan baik-baik saja seperti sediakala. Amin..

anak rantau.
arjuna.malaya.3.06 am.

0 comments:

Post a Comment

really appreciated your comments. thanks a lot