Monday, October 18, 2010

sudah.hujan

jam sekarang sudah 1.27 pagi.
mata masih segar, nawaitu memang mahu sangat ke McD..dah lelap juga untuk 2 jam untuk istilah 'charging' before sampi ke McD. heh.tapi apakan daya, sudah hujan pula di sini. tadi berkira-kira untuk sampai ke Subuh..hmmm...Arez tak tahu la di mana sekarang ni.

aku suka hujan time malam begini, sejuk dan sangat tenang. Tapi still agak panic kalau diselang seli dengan kilat dan petir. Kagum dan syukur padaMu Ya Allah. kejadian berlaku dengan sebaik mungkin dan sepertimana yang Kau tentukan. Alhamdulillah.

seronok, hujan ni macam cerita hidup kita juga. itu sebab ada keluar pepatah 'ku sangka panas hingga ke petang, rupa hujan di tengah hari' ..memang kalau hujan je, mesti sangkut paut dengan kesedihan. kenapa ye?

jawapan ada di hati masing-masing.

dugaan hari pertama tanpa jumpa nasi berjaya di harungi walaupun Seli, Abir n Epul nyaris memancing aku untuk nasi lemak n nasi goreng yang baunya sangat masyuk.Fokus..dan akhirnya aku makan Char Kuey Teow sahaja..memang rasa tak kenyang..tapi tabahlah..hehehe..

Perlawanan Liverpool (kegilaan Abe Sam) yang sangat celaru..dan akhirnya tewas lagi 2-0 di tangan Everton..memang menakutkan Liverpool yang kini di posisi 19 dari 20 pasukan untuk 8 games yang dah selesai. Kasihan..

Hujan masih lagi tak berhenti..
Aku mengalah..ada sebab Allah tak izinkan aku pegi ke McD..

selamat malam dunia Terengganu

0 comments:

Post a Comment

really appreciated your comments. thanks a lot