Sunday, October 17, 2010

senang.lupa




tengah hari sudah.
Alhamdulillah, pagi tadi sudah berjaya menamatkan misi sesi Aerobik dengan baik sekali. Kebiasaannya, dah nak habis sesi baru la aku sempat menyelit. Hehe..geng-geng yang stand kat belakang macam Abir, Rizal, Hafiz, Fairuz, Hj. Jai, perasan la aku kot kalu lambat..by anyway, today punya aerobik, tak best, sebab lagu hindustan..adulaaa..abir..perutmu dah kempis ke? hehehe

Selesai je aerobik, my boss called for important task, even i already finished several tasks, still ada gak yang aku lupa nak put into. adulaa.. Manusia ini sering lupa dan melupai bila kesenangan menanti. Ya Allah, jauhi aku dari sifat lupa untuk bersyukur dari-Mu.

apapun, tak di lupakan , cik Buzz yang suka cari pasal, kak aida yang sporting and juga Abang Zaid yang kacak sebab tolong ambe siapkan bahan-bahan untuk program esok. Jasa kalian memang aku tak lupa.

Cadang nak pegi makan roti payang petang ni. Opsss...i forgot my diet plan..owh please...godaan maha kuat. Susah kan untuk mempertahankan apa yang kita lakukan. Tapi senang untuk kita hancurkan. 

Selalu beringat dan jangan lupa.
Zuhur time. Let us perform Solat..

arjuna.malaya 1.35pm

1 comments:

budakbijok said...

huhuhuhu...sedap dia ckp kat aku yer...nnt tahun depan..six pad bakal muncul di perut ku...skant dah ada 3 layer...huhuhuhuhuhu

Post a Comment

really appreciated your comments. thanks a lot