Wednesday, November 3, 2010

menulis.jadi.rutin

welcome back.again.

how many time i didn't update this lovely page. Hmm..sangat aku akui..kesibukan sebagai faktor pendorong untuk tidak menulis seaktif awal dulu. Apapun, bak kata pepatah, nak seribu daya, tak nak sudah. =)

mari kita tengok jam. 2.58 pagi. Lokasi aku. McD Kuala Terengganu. suasana? meriah..penuh seat. Setakat jam ni, belum perlukan lagi laptop charger. So, teruskan sahaja.

aktiviti yang telah berlangsung semalam. Alhamdulillah, sudah selesai kerja-kerja untuk announce examination day untuk Focal Person n HOF.SiMS Project sudah di update. Lega sedikit untuk minggu ini.So bolehlah untuk bercuti Deepavali di hadapan tv...lagi ganas tunggu kat Batu Caves..aiyakk..hahaha

melakukan sesuatu yang jarang dibuat untuk di jadikan rutin, amatlah sukar. oleh sebab itu, bukan mudah untuk menyenangkan sesuatu perkara. begitu juga merutinkan update blog ini. Discipline must in my mind.

Susah bukan? tambah untuk selalu mengingati perkara-perkara yang lepas. Allah SWT jadikan lelaki dan perempuan dengan kaedah pemikiran yang berlainan. Wanita emosional tetapi teliti, manakala lelaki rasional tetapi responsif. Maka, dua-dua saling memerlukan.

Jadi, tak perlu declare yang anda mahu kata, saya lebih sempurna jika saya single..itu mengarut.

Malam beranjak ke pagi..suasana hening. lagu ke udara..lagu Justin Biebier ( ntah macam mana ejaan nama dia ni) ..seronok kadang-kadang aktiviti awal pagi begini. Rasa sangat segar (jika tidur awal dan mencukupi masanya).

Sampai waktu Subuh nanti, mari kita pulang.

Esok pagi kita sambung cerita.

ArjunaMalaya2010.

0 comments:

Post a Comment

really appreciated your comments. thanks a lot