Friday, November 26, 2010

optimistik.fantastik

hah.bersiaran secara rasmi dari McD Kuala Terengganu.
Kesesakan talian wireless McD menyebabkan aku bertukar ke Celcom BB aku.

hari ini, aku seharian di ofis. Masuk jam 7.25 pagi, dan pulang (tak balik betul-betul pun) jam 11.30 malam, ambil Arez di rumah lalu terus ke McD. Hahhaha.kesimpulannya.tenaga yang digunakan sangat optimistik.

Aku memerhatikan gelagat student yang ramai mengulangkaji pelajaran, exam barangkali.
Teringat zaman aku dulu, begitu la jugak..bertungkus lumus. Semoga kalian suatu masa, jadi orang yang berguna.

Untuk si dia, apa khabar? sudah tidurkah? atau masih membaca novel?

Untuk hari ni, cukup sekadar ini.
Sebab esok, pagi ada pendaftaran graduan konvokesyen, petang rehearsal.
Semoga dapat gagahkan diri untuk bangun pagi, hahaha..

Awak, tolong kejutkan saya kalau Subuh saya masih tak mesej awak.

arjunamalaya.10
1.26am@McD KT

0 comments:

Post a Comment

really appreciated your comments. thanks a lot