Wednesday, November 10, 2010

panas.badan

hi...selamat kembali ke ruangan blog..kesekian kalinya aku tinggalkan lama jugak blog ni tanpa sebarang berita. walaupun begitu..aku tetap akan jenguk barang seketika.

sekarang ini Terengganu sudah mula musim tengkujuh..macam macam juga la kondisi badan aku ni. Hujung minggu lepas..menghabiskan masa bersama family di Pahang. Sambil-sambil pegi Air Terjun Ulu Bendul..sangat fantastik..lama tak mandi air terjun..

hantar family aku pulang ke Sabak Bernam, dengan tidur hanya setengah jam, memulakan perjalanan kembali ke Terengganu yang mengambil masa 8 jam..tanpa henti...untuk menghilangkan mengantuk..on Facebook sepanjang perjalanan..and update anything yang appeared kat wall aku..hehe.

kesudahannya, sampai di rumah jam 3.00 pagi..tu pun sempat lagi jumpa Abe Sam & Arez lalu terjebak makan roti canai..huaaa...mata sudah bengkak..lalu pejamkan mata sehingga Subuh jam 6.50 pagi..ape sudah jadi...

sejak dari itu..badan aku mula panas..kepala pusing-pusing..tapi masih boleh buat kerja..rasanya sebab jalan jauh..cukup energy tapi tak cukup fit.

so..rancang perjalanan sebaik mungkin..untuk elak tragedi macam aku..tersepit dalam jammed kat tanjung karang, kuala selangor & kapar...adulaaa..

badan yang panas sudah beransur pulih..terima kasih kerana mendoakan kesejahteraan saya selalu...

saya sayang semua..

ikhlas
kay arnn farelza.

0 comments:

Post a Comment

really appreciated your comments. thanks a lot